Сайт в режимі тестування. Для розміщення оголошень потрібно пройти 3-хвилинну реєстрацію
Головна Всі оголошення БУДМАТЕРІАЛИ Обладнання Перетворювач частоти CFM210, 0.75кВт, від однофазної мережі

Перетворювач частоти CFM210, 0.75кВт, від однофазної мережі

Продам
Область: Дніпропетровська
Стан: Новий

Напруга живлення Uвх – 1ф х 220 В (+10%, -15%)
Частота напруги живлення – 45 – 66 Гц
Вихідна напруга – 3ф х 0…Uвх (з ККМ 0…275В)
Вихідна частота – 0; 1 – 800 Гц
Похибка формування частоти – 0.05 Гц

Підключення двигуна – Стандартний трифазний асинхронний двигун 220В із з’єднанням обмоток трикутником «∆»

Режим управління
– Скалярний U/ƒ з лінійною (пропорційної) ха-діагнозами.
– Скалярний U/ƒ квадратичних характеристикою.
– Скалярний U/ƒ примусовою характеристикою.
– Покращене скалярний U/ƒ з автоматичною компенсацією моменту і ковзання.

Частота керування силовим модулем
– 3 – 6 – 9 – 12 кГц

Завдання швидкості обертання
– Аналогові входи
– Цифрові входи
– Панель управління
– ПІД регулятор
– Інтерфейс зв’язку RS485

Роздільна здатність:
– 0,1% для аналогового входу
– 0,1 Гц для панелі управління і цифрових входів

Режими гальмування
– Гальмування постійним струмом
– Гальмування з застосуванням гальмівного резистора

Охолодження
– Примусове повітряне охолодження

2 аналогових входи AN.IN1 і AN.IN2:
– в режимі напруги:
0…10 В, Rвх ≥ 50 кОм
– в режимі струму:
0(4)…20 мА, Rвх = 220 Ом

Цифровий вхід
– 6 гальванічно розв’язаних від мережі цифрових входів з перемикається полярністю:
NPN
– активний рівень: 0
– неактивний стан: 20…24 В
PNP
– активний рівень: 20…24 В
– неактивний стан: 0
Опір Rвх ≥ 4 кОм.

Аналоговий вихід / вихід з відкритим колектором
1 аналоговий вихід:
– 0…10В
1 цифровий вихід з відкритим колектором:
– до 1А /0…40В
Повністю програмований джерело сигналу.

Релейний вихід
2 реле з перекидними контактами:
– коммут. навантаження: 250 В / 10А (АС)
Повністю програмований джерело сигналу.

Захист

– від струмових перевантажень перетворювача
– від перенапруги на шини постійного струму
– від зниження напруги на шині під час роботи
– від роботи двигуна на двох фазах
– від перевантаження двигуна
– від недовантаження двигуна (відключається)
– від втрати зв’язку RS485
– від перегріву перетворювача або електродвигуна
– від міжфазної КЗ
– від КЗ на землю будь-якої з фаз
– від КЗ в колі гальмівного резистора
– системні та інші помилки

5 010 грн
10.11.2024
21.11.2024
78

КОНТАКТИ ДЛЯ ЗВ'ЯЗКУ

https://t.me/+EtDTiGbGc9M2NjMy
Всі права застережено © 2024 novaonline.com.ua